-->

Kαλωσήρθατε στο ημερήσιο blog μας.

Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη παραμονή στη σελίδα μας.

Πολλά φιλιά απ όλα τα κορίτσια μας

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Το πλεονέκτημα... του «Μαλακού Πέους»


Ο Lawrence Lanoff, καθηγητής Τάντρα, γράφει: «Μία φίλη μου είπε ότι όταν κάνει σεξ με τον φίλο της, την ώρα της διείσδυσης το πέος του είναι μαλακό. Ετσι σκέφτηκα ότι θα ήθελα να ασχοληθώ με αυτήν την πολύ παρεξηγημένη υπόθεση.
 Στην σημερινή κουλτούρα, ένα σκληρό πέος σημαίνει τα πάντα.
 Ωστόσο, σκεφτείτε ότι αν πρέπει, για να είναι όλα τέλεια, το πέος να είναι πάντα σκληρό, τότε θα έπρεπε να εισπνέουμε όλη την ώρα. Αλλά δεν γίνεται...
Οπως χρειαζόμαστε την εισπνοή, χρειζόμαστε και την εκπνοή. Μέσω του Τάντρα παρατήρησα για πρώτη φορά την σεξουαλική... εκπνοή την οποία εγώ αποκαλώ «μαλακή διείσδυση». Είναι κάτι φυσιολογικό που συμβαίνει συχνά. Εβλεπα ότι όταν ήμουν εντελώς βυθισμένος στην ενέργεια της στιγμής, το πουλί μου δεν ήταν πάντα σκληρό. Αντί να είναι εντελώς έτοιμο και σκληρό, γινόταν μαλακό.
 Αυτό συνέβαινε ιδιαίτερα όταν σταμάτησα να ψάχνω την ευχαρίστηση στο πουλί μου και τότε άρχισαν να εξαπλώνονται ισχυρά συναισθήματα ευχαρίστησης σε όλο το σώμα μου.
 Παρατήρησα ότι καθώς η στύση μου δεν ήταν πλήρης άρχισε να ανοίγει ο εσωτερικός συναισθηματικός μου κόσμος.
Κάτι μετατοπίστηκε σε ένα πολύ πιο ευρύ πεδίο. Ηταν μια λεπτή σεξουαλική εμπειρία, γεμάτη ενέργεια. Υπό την έννοια αυτή, ένοιωθα πιο ανοιχτός, χαλαρός και απελευθερωμένος από το άγχος των επιδόσεων.
Θα μπορούσα μαζί με τη σύντροφό μου να αναπνεύσουμε μαζί και να βιώσουμε ένα ισχυρό ρεύμα σεξουαλικής ενέργειας.
 Κι εδώ είναι που το πράγμα αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον. Οταν σταματάς να εστιάζεις την ευχαρίστηση στο σκληρό πέος και επεκτείνεις τις αισθήσεις της ευχαρίστησης και της απόλαυσης σε ολόκληρο το σώμα, μπορείς να νοιώσεις την ευχαρίστηση ταυτόχρονα στο πέος, την καρδιά και τον εγκέφαλο.
 Ενας άνδρας σε αυτήν την κατάσταση μπορεί να «μαλακώσει» κι άλλο και τότε μπορεί να πάρει σεξουαλική ενέργεια από την σύντροφό του. Αυτό μπορεί να γίνει από την επαφή σώμα με σώμα, ή δίνοντας ενέργεια με τα χέρια.
 Αυτή η «μαλακή διείσδυση», είναι πολύ γλυκιά και αν ένας άνδρας μπορέσει να χαλαρώσει και να το αντιμετωπίσει, τότε μπορεί να νοιώσει τη σεξουαλική ενέργεια και να τη μοιραστεί με τη σύντροφό του. Οταν πρόκειται για «μαλακή διείσδυση», αρχίζει ο διαλογισμός.
Σκεφτείτε την σεξουαλική αναζωογόνηση.
Σκεφτείτε την αναπνοή, τον ήχο, την ενέργεια, τις κινήσεις... Η «μαλακή διείσδυση» είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γίνει μεγαλύτερη η οικειότητα, το δέσιμο και να έρθουμε πιο κοντά με τους εραστές μας.

 πηγή : 69magazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails