-->

Kαλωσήρθατε στο ημερήσιο blog μας.

Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη παραμονή στη σελίδα μας.

Πολλά φιλιά απ όλα τα κορίτσια μας

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

ΠΑΤΡΑ: Γεμάτο με "σκλάβους" και "αφέντες" το διαδίκτυο

Γεμάτο είναι το Διαδίκτυο από αγγελίες Πατρινών που αναζητούν συντρόφους με στόχο το... βιτσιόζικο σεξ. Άντρες και γυναίκες από την πόλη μας ψάχνουν αγωνιωδώς είτε για αφέντες είτε για σκλάβους μέσα από τις «ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης». Μέσα από τις αγγελίες τους ζητούν... ανταπόκριση από άτομα που άλλοτε τα θέλουν για να υπακούν κάθε τους διαταγή και άλλοτε για να δίνουν εκείνα τις διαταγές. Ανάμεσά τους και άντρες που θέλουν η γυναίκα να έχει το πάνω χέρι στο σεξ. Με αυτό εννοούν παιχνίδια εναλλαγής ρόλων, στα οποία η γυναίκα με ερωτικά βοηθήματα ικανοποιεί τους άντρες από την... πίσω πόρτα. Τραβεστί και κοπέλες για ερωτικά πάρτι είναι πάντα μέσα στις προτιμήσει των... kinky Πατρινών. Ο «Κόσμος» βρήκε μερικές από τις... βιτσιόζικες αγγελίες και σας τις παρουσιάζει.


Ο εμφανίσιμος Γρηγόρης θέλει ενεργητική κοπέλα : «Νέος 25 στρέιτ, εμφανίσιμος, με προηγούμενες εμπειρίες, ζητά πολύ απλά μια γυναίκα (les h bi) που να της αρέσει να έχει τον ενεργητικό ρόλο στο κρεβάτι, παιχνίδια εναλλαγής ρόλων και strap on. Βασικότερα είναι η υγεία, εχεμύθεια και διακριτικότητα».
Ο Παναγιώτης ψάχνει τραβεστί και γυναίκες για σχέση ζωής: «Ψάχνω trans υποτακτικής ψυχολογίας από Πάτρα να γίνει δούλα μου... Όχι μόνο στο σεξ αλλά και στη ζωή». Σε άλλη αγγελία του αναφέρει: «Ψάχνω γυναίκα υποτακτικής ψυχολογίας από Πάτρα να γίνει δούλα μου... Όχι μόνο στο σεξ αλλά και στη ζωή.»
Ο Γιάννης που παρουσιάζεται σαν κελεπούρι, δεν ενδιαφέρεται για την εμφάνιση και μάλλον ούτε για το φύλο, αφού δεν το αναφέρει: «Είμαι τριάντα, νέος, αδύνατος, με προσόντα, υγιής, εχέμυθος και μετακομίζω Πάτρα τέλος Φλεβάρη. Αναζητώ παρέα ανεξαρτήτου εμφάνισης για καφέ και σέξι παιχνιδάκια χάδια, παρακολούθηση τσόντας παρέα, αμοιβαίος αυνανισμός και ό,τι προκύψει ανάλογα με τα κέφια και τις ορέξεις μας. Όχι κάτι σοβαρό, όχι δέσμευση, απλά κάτι για να ξεφύγω από τη ρουτίνα της σχέσης μου. Μόνο σοβαρές απαντήσεις παρακαλώ».
Η Mistress -απλή και απέριττη- ζητά: «Ψάχνω μια σχέση με έναν αληθινό σκλάβο που να δέχεται τα πάντα, τόσο απλά».
Οι S_m είναι ένα ζευγάρι που θέλει κοπέλα: «Καλησπέρα! Είμαστε ζευγάρι, ερωτευμένο, με άψογη σεξουαλική ζωή! Τώρα τελευταία, όμως, είπαμε να βάλουμε λίγο αλατοπίπερο... και αναζητούμε κοπέλα για ερωτικό παιχνίδι και με τους δυο μας... Με εχεμύθεια πάνω από όλα και σοβαρότητα... Μόνο αποφασισμένες γυναίκες. Παρακαλούμε άντρες ή ζευγάρια μην ενοχλείτε, δεν θα απαντήσουμε!».
Ο Γιώργος ψάχνει: «Ψάχνω ενεργητική κοπέλα ή τραβεστί για να περάσουμε καλά. Περιμένω μήνυμα σου».
Ο Παναγιώτης θέλει: «Ζητείται σκλάβα ή και σκλάβες.»
Ο Strap on θέλει να αλλάξει τους ρόλους: «Θέλω κοπέλες ή τραβεστί για αλλαγή ρόλων και ατέλειωτες ώρες ηδονής.»
Ο Πρόστυχος έχει βρώμικες φαντασιώσεις ψάχνει: «Γεια σας. Είμαι ο Γιώργος 31χ και ψάχνω απελευθερωμένη κοπέλα ή τραβεστί για να εκπληρώσω κάποιες βρώμικες φαντασιώσεις που έχω. Φιλιά στην παρέα»!
Η Kavla είναι party animal και θέλει πάρτι με πολλούς ερωτικούς συντρόφους: «Είμαι μόλις είκοσι χρονών και χωρίς αναστολές... Ψάχνω έναν εμφανίσιμο άντρα χωρίς ταμπού... ενδιαφέρομαι για παρτούζες και για παιχνίδια bdsm...».
H Kyria βαρέθηκε να υποτάσσει και θέλει να την υποτάξουν: «Αν και είμαι μόλις είκοσι χρονών είμαι συνειδητοποιημένη αφέντρα και ψάχνω κάποιον που να θέλει να με υποτάξει πραγματικά.»
Ο Antouan έχει εμμονή με την υποταγή: «Μου αρέσει να προσέχω την σύντροφο μου και να την κακομαθαίνω κάνοντας όλα της τα χατίρια. Η τάση μου αυτή σε συνδυασμό με την αναζήτηση της απόλυτης ηδονής οδήγησαν τις επιθυμίες μου να γίνουν έμμονη για την υποταγή μου σε μια σοβαρή αυταρχική κυρία. Είμαι 48 χρ. Με πλούσια εμπειρία στο bdsm. Αν θέλεις και σε εκφράζει μια σχέση αφέντρας-σκλάβου, σε περιμένω».
Ο Σάκης γράφει απλώς: «Ζητάω αφέντρες»
Η Αφέντρα θέλει σκλάβο: «Θέλω έναν άντρα από 19 έως 32 ετών να τον κάνω σκλάβο μου ολοκληρωτικά»

πηγή : www.dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails