Τον Αύγουστο, ενώ 450 γνωστά ονόματα του Χόλλυγουντ είχαν μαζευτεί σε πολυτελή κατοικία στην Καλιφόρνια για να γιορτάσουν τον παραμυθένιο γάμο της Κιμ Καρντάσιαν, περίπου 2 εκατομμύρια άνθρωποι τιμούσαν το γεγονός με το δικό τους τρόπο: βλέποντας στο site της Vivid Entertainment το "Kim Kardashian, Superstar", τη "σκληρή" sex tape που γύρισε με το μουσικό Ray J.
Η Vivid είναι μια απ' τις πιο γνωστές εταιρείες της βιομηχανίας πορνό - η πορνό παρωδία της με το γνωστό σούπερ ήρωα "Batman XXX" ήταν η πορνοταινία με τις περισσότερες πωλήσεις για το 2010.
"Όταν αρχίσαμε την εταιρεία πριν από 26 χρόνια, τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά από σήμερα", λέει ο ιδρυτής και ένας απ' τους επικεφαλής της Vivid Steven Hirsch. "Ήταν μια πολύ μικρή επιχείρηση και οι εργαζόμενοι απέφευγαν να μιλήσουν γι' αυτήν. Ήταν πιο underground. Με τον καιρό άλλαξε η κατάσταση κι εμείς συντελέσαμε πολύ γι' αυτό. Αρχίσαμε να χρησιμοποιούμε πολύ τα Μέσα Ενημέρωσης - βγαίναμε και μιλούσαμε για τις ταινίες και τα κορίτσια μας".
Η Vivid με τον καιρό διαφοροποιήθηκε κι άλλο απ' τις υπόλοιπες εταιρείες γυρίζοντας ταινίες με μπάτζετ εξαψήφιους αριθμούς, όχι μόνο για να φέρει ταλαντούχους σκηνοθέτες όπως ο Axel Braun και ο B. Skow, αλλά και για ποιοτικές παραγωγές, σωστές ιστορίες (ναι, οι πορνοταινίες έχουν σενάριο!) και καλό μάρκετινγκ.
Τη δεκαετία του '80, τα αστέρια της Vivid είχε αναλάβει να προμοτάρει ένα διαφημιστικό γραφείο στη Σάνσετ Μπούλεβαρντ στο Λος Άντζελες, και η εταιρεία δημιούργησε επίσης διαφημιστικό τμήμα και τμήμα Επικοινωνίας, πράγματα που δεν είχαν ξαναγίνει στην πορνοβιομηχανία.
"Φέραμε πράγματα που ήταν αυτονόητα για την "κανονική" βιομηχανία θεάματος στη βιομηχανία πορνό", λέει ο Hirsch. "Ήμαστε σε θέση να έχουμε άρθρα στο Time, το Newsweek, το U.S. News και το World Report τα οποία μιλούσαν για την βιομηχανία πορνό και πόσα λεφτά υπήρχαν σ' αυτή. Ο κόσμος τότε σταμάτησε να πιστεύει ότι τα κορίτσια του χώρου είναι ή πόρνες ή τοξικομανείς".
Σήμερα, μια καλή παραγωγή της Vivid κάνει περίπου 6 μήνες να ολοκληρωθεί και μπορεί να κοστίσει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια. Η εταιρεία επίσης ακολουθεί μια παλιά τακτική πολλών στούντιο του Χόλλυγουντ: υπογράφει συμβόλαια αποκλειστικής συνεργασίας με τις πορνοστάρ της, τα "Vivid Girls". "Αφού ξοδεύουμε λεφτά για τη διαφημιστική προώθησή τους, δε θέλουμε να κάνουν ταινίες για άλλες εταιρείες", εξηγεί ο Hirsch.
Η Jenna Jameson που έχει αποσυρθεί εδώ και κάμποσο καιρό απ' την ενεργό δράση, θεωρείται ακόμα το πιο διάσημο και πετυχημένο Vivid Girl. Αυτή την περίοδο η Vivid έχει συμβόλαια αποκλειστικής συνεργασίας με μόνο δύο περφόρμερ, την Allie Haze και την Capri Anderson. Η τελευταία είναι περισσότερο γνωστή ως η πορνοστάρ που ήταν μαζί με τον Τσάρλι Σιν στο ξενοδοχείο Plaza της Νέας Υόρκης τη γνωστή πλέον εκείνη νύχτα του περασμένου Οκτώβρη, που τελικά κόστισε στον ηθοποιό τη θέση του στο σήριαλ "Two and a Half Men".
H εταιρεία έχει τα τελευταία χρόνια ένα πολύ πετυχημένο τμήμα πορνό παρωδιών που "μεταμορφώνει" γνωστά μπλοκμπάστερ του Χόλλυγουντ όπως το "Μπάτμαν", το "Iron Man", το "Spider-Man" και το "Star Wars" σε ταινίες ακατάλληλες για ανηλίκους.
Αλλά εκτός από δικές της παραγωγές η Vivid συχνά αγοράζει και τα "sex tape" διάφορων διασημοτήτων. Πριν από περίπου 10 χρόνια, η Πάμελα Άντερσον και ο Τόμι Λι προκάλεσαν σάλο όταν διέρρευσε μια "προσωπική" ταινία απ' το μήνα του μέλιτός τους. Η Vivid αγόρασε τα δικαιώματά της για το ίντερνετ και αυτό το βίντεο παραμένει μέχρι τώρα το πιο πετυχημένο sex tape της εταιρείας. "Αν και το βίντεο της Κιμ περίμενα να το ξεπεράσει", λέει ο Hirsch.
Από τότε η Vivid έχει αγοράσει το διάσημο βίντεο της Πάρις Χίλτον "1 Night in Paris", και άλλα σεξ βίντεο με την Kendra Wilkinson, την κόρη του ηθοποιού Laurence Fishburne Montana Fishburne, την πρώην παλαίστρια Chyna, την τραγουδίστρια της κάντρι Mindy McCready, τη φιναλίστ του American Idol Jessica Sierra, και την πρωταγωνίστρια σε ρεάλιτι Tila Tequila.
"Με το ίντερνετ ο κόσμος νιώθει ότι είναι τόσο κοντά με τους διάσημους όσο ποτέ. Τους ακολουθεί στο Twitter και στο Facebook, και είναι φυσικό να ενδιαφέρεται να τους δει σε μια ταινία πορνό όπου θα είναι πολύ διαφορετικοί απ' όσο τους έχει συνηθίσει. Βασικά αν δείτε τα βίντεο πορνό με τις διασημότητες που κυκλοφόρησαν, για παράδειγμα της Πάρις Χίλτον και της Κιμ Καρντάσιαν, δεν έκαναν τίποτε άλλο απ' το να βοηθήσουν την καριέρα τους".
Η Montana Fishburne, έξηγώντας τον κύριο λόγο που την ώθησε στη βιομηχανία πορνό, επικαλέστηκε την τεράστια επιτυχία της Κιμ Καρντάσιαν. "Είδα πόσο πετυχημένη έγινε η Κιμ Καρντάσιαν και πιστεύω ότι αυτό οφείλεται κυρίως στην sex tape της", είχε πει.
Η Καρντάσιαν είχε μηνύσει τη Vivid όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το βίντεό της. Η δικαστική διαμάχη έληξε με χρηματική διευθέτηση - η Καρντάσιαν θα έπαιρνε μερίδιο απ' τα κέρδη.
Η Vivid προσέχει ιδιαιτέρως τον τομέα της των sex tapes διασημοτήτων. "Είναι πολύ σημαντικό να έχεις πρωτότυπο και μοναδικό υλικό", λέει ο Hirsch. "Υπάρχουν χιλιάδες παραγωγές ταινιών πορνό κάθε χρόνο, αλλά ίσως μόνο 3 sex tapes διασημοτήτων".
"Δεν περνάει ούτε μια μέρα που να μη μας τηλεφωνήσει κάποιος που ισχυρίζεται ότι έχει στα χέρια του βίντεο πορνό κάποιας διάσημης, Το 99% των περιπτώσεων είναι απάτη".
Ποιά είναι η sex tape των ονείρων του; Κάποτε είχε πει της Αντζελίνα Τζολί και του Μπραντ Πιτ. Τώρα λέει: "του πρίγκηπα Γουίλιαμ και της Κέιτ δε θα ήταν άσχημη". Αλλά ας είμαστε ρεαλιστές...
"Πολλές φορές εκπλησσόμεθα από κάποιους ανθρώπους που δε θα πιστεύαμε ποτέ ότι θα έκαναν κάτι τέτοιο, αλλά τελικά το έκαναν", λέει. "Αλλά δε θα αποκαλύψω ονόματα. Θα πρέπει να περιμένετε να δείτε".
πηγή : www.bourdela.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου