-->

Kαλωσήρθατε στο ημερήσιο blog μας.

Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη παραμονή στη σελίδα μας.

Πολλά φιλιά απ όλα τα κορίτσια μας

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Έκανε το ντεκολτέ της… διαφημιστικό χώρο


Τα πλούσια κάλλη της σκέφτηκε να αξιοποιήσει μια νεαρή γυναίκα από την Τσεχία, η οποία σκέφτηκε να πουλήσει ως διαφημιστικό χώρο το ντεκολτέ της.
 Με 6 ευρώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν την «αγγελία» τους να φιγουράρει στο στήθος της ενώ με 10 ευρώ το… μήνυμα επεκτείνεται και στα δύο στήθη!
 «Είμαι ένα όμορφο κορίτσι και προσφέρω το στήθος μου για κάθε είδους ευχές και διαφημίσεις.
Στείλτε μου το μήνυμά σας και θα σας στείλω μια φωτογραφία με αυτό γραμμένο επάνω στο στήθος μου» αναφέρει η ίδια σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο.
 Η σελίδα της στο Facebook έχει ήδη 2.000 likes ενώ ένας θαυμαστής της έγραψε: «Καλός τρόπος για να βγάλεις λεφτά. Θα πλήρωνα τα διπλάσια αν μπορούσα να γράψω το μήνυμα μόνος μου».

 πηγή : www.enimerwsi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails